Ofte stilte spørsmål & kundeservice

 

(Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt her, kan du kontakte oss via koblingen nederst.)

 

Jeg vil legge til/endre varer i bestillingen, kan du fikse det?
Det er selvfølgelig ingen problem å endre bestillingen så lenge den ikke er sendt. Vil du fjerne eller endre produkter til samme pris, kan du enkelt kontakt oss via lenken nederst på siden. Vil du legge til produkter med andre priser,  er det enklest å legge inn en ny bestilling.
 
Det er ikke mulig å bestille?
Ikke noe problem, kontakt oss via lenken nederst, og du vil få svar fra våre IT-eksperter innen 48 timer.
 
Jeg la akkurat inn en ordre som ble feil, hva gjør jeg?
Absolutt, sålenge ordren ikke er sendt, kan vi endre/kansellere hva enn du måtte ønske. Klikk på kontakt oss nederst på denne siden og vi løser det.
 
 
Hjelp, jeg har et produkt til feil modell, hva gjør jeg nå?
 
Ingen fare, dette ordner vi. Klicka på denne lenken BYTTE, RETURE & REKLAMASJOn for å foreta et bytte eller returnere, så kontakter vi deg innen 48 timer med mer informasjon.

 

 

Jeg ønsker å kjøpe produkter til en modell som dere ikke har, kan jeg gjøre spesialbestillinger?
 
Vi får se hva vi kan trylle frem. Gi oss beskjed via lenken nederst på siden, så skal vi se hva vi får til.
 
 
Min vare er ødelagt, hva skjer nå?
Vi løser det! Følg instruksjonene på denne lenken BYTTE, RETUR & REKLAMSJON så ordner vi resten.
 
 
Kan jeg kansellere en bestilling jeg akkurat gjorde?
Absolutt, så lenge ordren ikke er sendt, kan vi endre/kansellere du akkurat slik du vil. Klikk på kontakt oss nederst på denne siden og vi løser det.
 
 
Jeg vil angre mitt kjøp.
Det var trist å høre, og vi vil gjerne høre hvorfor,  slik at vi kan forbedre oss. Som kunde har du alltid rett til å kansellere bestillingen innen 14 dager og vi hjelper gjerne til. Følg instruksjonene på denne link BYTTE, RETUR & REKLAMASJON så vi fikser vi resten.
 
 
Jeg har sett et annet produkt som jeg har mer lyst på, kan jeg bytte til et annet produkt?
Selvfølgelig! Bare legg inn en ny bestilling, og send deretter en retursøknad via denne lenken BYTTE, RETUR & REKLAMASJON
  

 
Dere har sent meg feil vare , hvordan løser vi det?
Oj, så ille kan det gå! Selvsagt løser vi det. Kontakt oss via koblingen nederst på denne siden, og vi vil kontakte deg så snart som mulig.
  

 
Pakken min ikke har kommet, hva skjer?
Noen ganger det kan bli forsinkelser fra Postens side, så vent noen dager og se om den dukker opp. Hvis det ikke kommer innen 8-9 virkedager etter at bestillingen er sendt, kontakt oss slik at vi kan undersøke hva kan ha skjedd.
Sjekk også at ditt navn og adresse står på døren/postkassen din Hvis en pakke ikke kommer frem er det i de fleste tilfeller er fordi kjøperen ikke har oppgitt riktig adresse, eller at hans/hennes navn ikke står på på døren. Hvis du har gitt feil opplysninger, kontakt oss umiddelbart og vi skal prøve å løse det.
  

  

Kan jeg sende inn forslag på ting jeg synes dere burde ha i sortimentet?
Gjerne, vi vil alltid høre hva våre kunder har av ideer og tanker. Fortell oss via kontaktlinken nedenfor.
 

 

Hvis du ikke har mottatt svar på spørsmålet ditt, kan du KLIKKE HER FOR Å KONTAKTE OSS